PPrSsssssssSescurtare PIDcompleta
Se conecteaza pe foarte multe masini .Citeste si sterge doar codurile de eroare de pe motor . Arata parametri live .Predare personala in
Cluj-Napoca sau prin posta cu ramburs .
Codurile de Eroare OBD II sunt coduri stocate de catre sistemul de diagnoza integrata ca urmare a detectarii unei probleme a vehiculului. Aceste coduri identifica zona in care se afla problema si sunt menite sa ghideze utilizatorul catre locul exact unde s‐a produs defectiunea in cadrul vehiculului. Codurile de Eroare OBD II sunt formate dintr‐o combinatie alfanumerica de cinci caractere. Primul caracter, o litera, specifica sitemul de control care genereaza
codul. Celelalte patru caractere, toate cifre, furnizeaza informatii suplimentare despre zona in care a fost originat codul de eroare si conditiile de operare care au cauzat generarea unui cod de eroare de catre sistemul de control.
Structura caracterelor ce formeaza codurile de eroare: P0304P Sisteme: B = Body (Caroserie) C = Chassis (Sasiu) P = Powertrain (Grup motorpropulsor), U = Network (Reteaua)
0 Coduri generice: P0, P2, P34‐P39,B0, B3,C0, C3,U0, U3 Specifice producatorului: P1, P30‐P33,B1, B2 ,C1, C2 ,U1, U2
3 Sub‐sisteme: 1 = masurarea nivelului de combustibil si de aer , 2 = masurarea nivelului de combustibil si de aer ,
3 = sitemul de aprindere sau aprinderea defectuoasa a motorului , 4 = sisteme auxiliare de control al emisiilor
5 = sistemul de control al vitezei si comenzi in stare de relanti
6 = circuitele de iesire ale computerului
7 = comenzi de transmisie
8 = comenzi de transmisie04 Identificarea precisa a sectiunilor ce functioneaza defectuosMB-880 identifica coduri de eroare pe motor Pxxxx , le arata in clar si le poate sterge .
Nu poate modifica parametri si nici nu se conecteaza pe alte module .
Daca nu stiti un cod de tipul pxxxx il puteti introduce in MB-880 si o sa va
ghideze spre defect .
O parte din parametri aratati :
DTCFRZF Captura de date in timp real
FUELSYS1 Starea Sistemului de Combustibil 1
FUELSYS2 Starea Sistemului de Combustibil 2
LOAD_PCT (%) Valoarea de Incarcare Calculata
ETC (ºF) Temperatura Racitorului de Motor (ºF)
ETC (ºC) Temperatura Racitorului de Motor (ºC)
SHRTFT1 (%) Ajustarea combustibilului pe termen scurt – Bank 1
SHRTFT3 (%) Ajustarea combustibilului pe termen scurt – Bank 3
LONGFT1 (%) Ajustarea combustibilului pe termen lung – Bank 1
LONGFT3 (%) Ajustarea combustibilului pe termen lung – Bank 3
SHRTFT2 (%) Ajustarea combustibilului pe termen scurt – Bank 2
SHRTFT4 (%) Ajustarea combustibilului pe termen scurt – Bank 4
LONGFT2 (%) Ajustarea combustibilului pe termen lung – Bank 2
LONGFT4 (%) Ajustarea combustibilului pe termen lung – Bank 4
FRP (kPa) Presiunea combustibilului la injectie (masuratoare)
FRP (psi) Presiunea combustibilului la injectie (masuratoare)
MAP (kPa) Presiunea absoluta in colectorul de admisie
MAP (inHg) Presiunea absoluta in colectorul de admisie
RPM (/min) Turatia motorului
VSS (km/h) Senzorul de viteza
VSS (mph) Senzorul de viteza
SPARKADV (\x82) Intervalul de aprindere
IAT (ºF) Temperatura aerului la admisie
IAT (ºC) Temperatura aerului la admisie
MAF (g/s) Senzorul debitmetrului de aer
MAF (lb/min) Senzorul debitmetrului de aer
TP (%) Pozitia absoluta a valvei fluture (a clapetei de acceleratie)
AIR_STAT Starea aerului secundar
O2B1S1 (V) Tensiunea de iesire a senzorului de O2 (B1S1)
O2LOC Locatia senzorilor de O2
SHRTFTB1S1 (%) Short Term Fuel Trim(B1S1)
O2B1S2 (V) Tensiunea de iesire a senzorului de O2 (B1S2)
SHRTFTB1S2 (%) Short Term Fuel Trim(B1S2)
Este foarte bun aparatul, l-am probat pe masina mea si este super OK.
RăspundețiȘtergere